چگونه محصولات خود را در اينترنت بفروشيم؟

اين وبلاگ داراي اطلاعات مفيد در مورد تكنولوژي ميباشد

چگونه محصولات خود را در اينترنت بفروشيم؟

۷۰ بازديد

| نوين ماركتينگمجموعه: ترفندهاي اينترنتي

ديجيتال ماركتينگ,ديجيتال ماركتينگ چيست,آژانس ديجيتال ماركتينگآژانس ديجيتال ماركتينگ بهترين راههاي تبليغات آنلاين را ميشناسيد؟ مي دانيد دنياي بسيار روبه  رشد اينترنت چه سفره عظيمي از تبليغات را براي شما پهن كرده و منتظر ورود كسب و كار شما به اين دنياي زيباست؟

من در اين مطلب مي خواهم آژانس ديجيتال ماركتينگ نوين ماركتينگ را به شما معرفي كنم كه مي تواند بهترين راهكارهاي ممكن  در دنياي ديجيتال ماركتينگ را به شما معرفي كند.

اما قبل از آن كه نوين ماركتينگ را با خدمات هيجان انگيزش به شما معرفي كنم بايد كمي درباره ديجيتال ماركتينگ براي شما صحبت كنم.

ديجيتال ماركتينگ چيست؟ پاسخ ساده به اين پرسش اين است كه هر كاري كه براي تبليغات با استفاده از يك ابزار و رسانه ديجيتال انجام شود را ميتوان ديجيتال ماركتينگ دانست.

استفاده از اس ام اس هاي تبليغاتي تا استفاده از علم نسبتا پيچيدهاي مانند big data يا اَبَر داده ، همه و همه در قلمرو ديجيتال ماركتينگ جاي ميگيرد. اين موضوع معرفي كردن تمام ابعاد ديجيتال ماركتينگ را سخت و پيچيده ميكند زيرا همين الان كه شما در حال خواندن اين كلمات هستيد، احتمالا در گوشه و كناري از دنيا كسي در حال ساخت و ابداع روشي جديد در ديجيتال ماركتينگ است.

با اين همه تغيير پس تكليف چيست ما چه چيزي را بايد بشناسيم؟
 
لطفا در ديجيتال ماركتينگ سود را بشناسيداين كه در كجاي جهان چه روشي در ديجيتال ماركتينگ ابداع شده و شما آيا آن را به كار گرفته ايد يا نه، چندان مهم نيست. مهم اين است كه با اين روش شما چقدر سود ميكنيد. هدف از ديجيتال ماركتينگ اين است كه كسب و كار شما سود قابل ملاحظهاي را به دست آورد. براي آنكه منظورم را به شما بهتر برسانم يك مثال ميزنم.

فرض كنيد يك مغازه با متراژ 200 متر در خيابان لوكسي مانند ميرداماد داريد. اما اين مغازه ماهي 2 ميليون تومان درآمد دارد و هر ساله بايد براي آن ماليات بسيار گزافي نيز بپردازيد. تازه پول برق و تلفن و ديگر خرجها هم بماند. شما از خانه خود كه همان حوالي است صبح به صبح راه ميافتيد به اين مغازه ميرويد، و بي آنكه دخل و درستي داشته باشيد دست از پا درازتر به خانه باز ميگرديد. تلاشهايي هم انجام دادهايد كه كسب و كارتان رونق يابد اما چندان فايدهاي نداشته و يا حداكثر به صورت مقطعي رشد كردهايد و مانند يك يويو بعد از رشد به سر جاي قبلي برگشتهايد.

از قضاي روزگار يك از اقوام دور شما فرض كنيد عمو پدرتان، زبانم لال بعد از 120 سال به رحمت خدا مي رود و شما تنها واراث اين عموي پدرتان هستيد كه فقط چند بار تا به حال او را ديده ايد.

از ايشان يك مغازه در قرچك ورامين باقي مانده كه سند شش دانگ آن به شما منتقل ميشود مغازه در يك كوچه بن بست است و يك بقالي فكستني در آن داير مي باشد.

شما كه صاحب يك مغازه لوكس خيابان بالا شهر هستيد، در اولين فرصت به سراغ اين مال باد آورده ميرويد. كركره مغازه را بالا ميدهيد و در همان دقيقه اول يك حاج خانم چادر به سر ميآيد و ميگويد پسرم مغازه ممد آقا را شما باز ميكنيد.

شما هم از اين سوال اندكي شگفت زده ميشويد و يك پاسخ بله ميگوييد.

چند دقيقه طول نميكشد كه چندين مشتري به سراغ شما ميآيد و چند خرت و پرت از شما ميخرند و ساعتي بعد هم چند مشتري ديگر و تا آخر روز 4 ميليون تومان شما درآمد داريد كه يك ميليون آن سود است.

روزهاي ديگر هم در مغازه قرچك همين است روزي 1 ميليون تومان سود دارد و خرج آن هم بسيار پايينتر از مغازه 200 متري بالا شهر است . علل درآمد بيش از 10 برابري مغازه دور افتاده اينجا موضوع بحثمان نيست. من يك سوال دارم شما كدام مغازه را براي كسب و كار انتخاب ميكنيد مغازهاي كه در پايين شهر درآمد خوب دارد يا مغازهاي كه در بالاي شهر درآمد كم و سود پايين دارد.

شايد بگوييد مغازه بالا شهر آينده دارد اما شما الان به پول احتياج داريد.

مغازه بالا شهر به سرعت شما را به طرف ورشكستگي ميبرد نظر من اين است كه مغازه بالا شهر را اجاره دهيد، مثلا به يك بانك، و خود به قرچك برويد و آنجا را اداره كنيد. اين گونه هم آينده طلايي مغازه بالا شهر را، اگر وجود داشته باشد، از دست نداده ايد و همينطور از درآمد مغازه پايين شهر جا نمانده ايد. فقط يك مقدار رفت آمد به قرچك سخت است كه به هر حال براي درآمد نسبتا خوبي كه دارد ميتواند تحمل كردني باشد.

بله سود روش ديجيتال ماركتينگ شما مهم است. اين كه چقدر قديمي يا جديد باشد و يا اسامي آن چقدر دهن پر كن باشد چندان مهم نيست.

براي همين شايد روشهايي كه در ادامه اين مقاله به شما معرفي مي كنم را جاي ديگري هم شنيده باشيد اما مهم اين است كه اين روشها از 1385 كه نوين ماركتينگ كار خود را آغاز كرده براي تمام مشتريانش سود بسيار خوبي را دربرداشته است.

اين سه روش بسيار سود آور براي مشتريان نوين ماركتينگ عبارت اند از:•    تبليغات در گوگل•    سئو ارگانيك•    شبكه هاي اجتماعي
 
تبليغات در گوگل با نوين ماركتينگتبليغات در گوگل يكي از پربازدهترين روشهاي ديجيتال ماركتينگ است. شما با پرداخت مبلغي به ازاي هر كليك، كه روي لينك سايت شما در گوگل انجام ميشود، مبلغي را به گوگل ميپردازيد.

مهم اين است كه تعداد نمايش لينك شما در گوگل براي شما هزينهاي در پي ندارد. بلكه هر وقت بازديد كننده روي لينك شما كليك كند شما مبلغي را پرداخت ميكنيد.

اما براي اين كه يك حساب تبليغات در گوگل داشته باشيد چند مشكل بزرگ وجود دارد. در قدم اول مشكل اين است كه بايد مبلغ را به ارزهاي خارجي به گوگل پرداخت كند و نكته دوم هم اين است كه گوگل ادز ايران را تحريم كرده است. حتي اگر از سيستم هم معمول دور زدن اين تحريمها استفاده كنيد هم باز احتمال تعليق شدن حساب شما بسيار بالا است. به اين معني كه گوگل پول حساب شما را توقيف مي كند و حتي پول را به شما پس نميدهد.

نوين ماركتينگ با تأسيس يك شركت با نام آريو ماركتينگ در شرق آسيا راه بسيار مطمئني را براي گريز از تحريمهاي گوگل پديد آورده به گونهاي كه تقريبا هيچ يك از مشتريان ما تا به امروز دچار مشكل تعليق حساب نشدهاند.

شما با خيال راحت ميتوانيد به سايت نوين ماركتينگ مراجعه كنيد و سفارش تبليغات در گوگل بدهيد. اگر نياز داشتيد كه در اين زمينه مشاوره بيشتري نيز دريافت كنيد مشاوران دپارتمان تبليغات در گوگل نوين ماركتينگ هميشه آمده پاسخگويي به شما هستيد و در اسرع وقت شما را به صورت رايگان راهنمايي ميكنند.
 
سئو ارگانيكشايد تا الان با خود بگوييد يعني تمام كساني كه در خط اول گوگل لينك سايتشان نمايش داده ميشود به گوگل پول دادهاند. ما ميگوييم خير؛ تنها كساني كه كنار لينكشان مستطيل كوچك سبزي با حروف AD يا تبليغ نمايش داده مي شود براي هر كليك مبلغي را به گوگل پرداخت ميكنند و وقتي كه پول حسابشان هم تمام شد تبليغات آنها از صفحه حذف ميشود.

اما اگر مي خواهيد براي طولاني مدت در صفحه 1 گوگل به سر ببريد راه آن تبليغ به ازاي هر كليك نيست. بلكه شما بايد سايت خود را براي موتورهاي جستجو بهينه سازي كنيد.

بهينه سازي سايت براي موتور هاي جستجو يا Search Engine Optimization كه به اختصار به آن SEO ميگويند روشهاي بسيار گستردهاي است كه روي سايت شما اعمال ميشود و با بهينه سازي سايت شما براي موتورهاي جستجو به ويژه موتور جستجوي گوگل سايت شما بهينه سازي ميشود.

به گونه اي كه در اين پروسه گوگل درمييابد، سايت شما محتواي بسيار خوبي را به كاربران ارائه ميكند و همين سبب مي شود كه ابتدا و در اول ليست جستجوها سايت شما نمايش داده شود.

شما يك سري كلمات كليدي در كسب و كار خود داريد مثلا اگر صاحب يك فروشگاه كفش هستيد خيلي خوب است كه اگر كسي كلمه خريد كفش را در گوگل سرچ كند اول لينك سايت شما ببيند. و اين كار با سئو به صورت بسيار پايداري طولاني مدتي فراهم ميشود. هر چقدر ادوردز روشي كوتاه مدت و البته در كوتاه مدت جوابگو است، سئو يك روش بلند مدت است كه شايد كمي دير اما بسيار پايدار به تبليغ كسب و كار شما در گوگل ميپردازد.
 
شبكه هاي اجتماعياين روزها با در دسترس همه قرارگرفتن اينترنت، ديگر كسي نيست كه در اينستاگرام، توييتر، تلگرام و فيسبوك عضو نباشد و از آن استفاده نكند.

البته بسياري افراد هم هستند كه در اين شبكه هاي اجتماعي به فعاليت تجاري ميپردازند و اتفاقا سود خوبي هم نصيب آنها ميشود.

اما اداره يك صفحه شبكه اجتماعي تجاري با يك صفحه شبكه اجتماعي شخصي  بسيار متفاوت است. اين صفحات با استراژيهاي خاصي اداره ميشود و از اين رو براي گرداندن يك شبكه اجتماعي تجاري نياز به يك متخصص داريد.

نوين ماركتينگ دپارتماني بسيار قوي براي اداره طراحي و همين طور به سود رساني اين دسته از صفحات بازاريابي شبكه هاي اجتماعي دارد با يك تماس مي توانيد جذاب ترين طرح هاي را براي اينستاگرام، لينكدين و تلگرام خود به دست آوريد. طرح هايي كه متناسب با سليقه تفكر و استراتژيهاي شما طراحي و ساخته شده است.

نوين ماركتينگ يك سورپرايز ويژه نيز براي شما دارد مي توانيد در مقالهاي جامع در وبلاگ نوين ماركتينگ اصول ديجيتال ماركتينگ را به قلم يكي از مديران اين شركت فرا بگيرد.

منبع:beytoote.com

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.