9 نرم افزار برتر ويرايش عكس

اين وبلاگ داراي اطلاعات مفيد در مورد تكنولوژي ميباشد

9 نرم افزار برتر ويرايش عكس

۷۰ بازديد

نرم افزار ويرايش عكس كم حجم, نرم افزار ويرايش عكس حرفه ايبهترين نرم افزار ويرايش عكس
 
Adobe Photoshop يكي از ابزارهاي ويرايش تصوير در بين حرفه اي ها است و جايگزين هاي زيادي براي علاقه مندان وجود دارد كه به گزينه هاي ويرايش تصوير نياز ندارند. ما 9 برنامه آنلاين رايگان معرفي مي كنيم كه به شما اين امكان را مي دهد كه به سادگي يك فيلتر اضافه كنيد تا تصاوير را ويرايش كنيد.
 
نرم افزار Pixlr : 
Pixlr يك برنامه ويرايش آنلاين است كه در مرورگر باز مي شود. شما مي توانيد عكس را از رايانه خود اضافه كنيد، با استفاده از يك URL آن را باز كنيد. اين برنامه بيشتر شبيه فتوشاپ است و داراي بسياري از توابع و كليد هاي ميانبر است.
 
نرم افزار Sumopaint : 
Sumopaint به صورت آنلاين در دسترس است و شما مي توانيد آن را به عنوان يك برنامه دانلود كنيد. اگر چه اين برنامه گزينه هاي زيادي در فتوشاپ ندارد، اما Sumoplant ابزارهاي لازم براي ويرايش تصوير آسان را دارد و در نسخه حرفه اي موجود است.
 
نرم افزار PicMonkey :  
PicMonkey يك برنامه وب براي ويرايش سرگرم كننده با استفاده از فيلترهاي مشابه Instagram است. اين برنامه شامل گزينه هاي جالب مانند برداشتن چين و چروك ها، ريمل مژه و ابرو و همچنين برچسب هايي مانند سبيل و كلاه است. PicMonkey مانند بسياري از ديگر ابزارهاي آنلاين نسخه حرفه اي رايگان ارائه مي دهد.
 
 نرم افزار ويرايش عكس كم حجم, نرم افزار ويرايش عكس حرفه ايقويترين نرم افزار ويرايش عكس
 
نرم افزار Splashup : 
Splashup يك ويرايشگر عكس ساده براي مبتديان است. شما مي توانيد تصاوير ويرايش شده را به طور مستقيم به فيس بوك،فليكر، پيكاسا و Photobucket اضافه كنيد يا آنها را از رايانه خود آپلود كنيد. Splashup داراي ابزارهاي پايه اي است و براي برش، لكه برداري يا اقدامات ويرايش مشابه با عمليات ساده مناسب است اما عملياتي مانند تنظيم نور، اشباع و لرزش را ارائه نمي دهد.
 
نرم افزار Picfull : 
گزينه خاصي از Picfull ويرايش تصاوير تنها با يك كليك است. اگر مي خواهيد ويرايش تصوير را سريع و آسان تغيير دهيد، با استفاده از يكي از 20 فيلتر موجود، Piccull امكان پذير است.
 
نرم افزار Fotor : 
Fotor يك ويرايشگر تصوير آنلاين است كه داراي ابزارهاي مشابه PicMonkey است. اين نرم افزار شامل بسياري از فيلترهايي است كه مي توان از آنها انتخاب كرد و سياه و سفيد و همچنين يك سري از برچسب هاي سرگرم كننده را انتخاب كرد.
 
نرم افزار GIMP : 
GIMP يك برنامه منبع باز است كه به فتوشاپ بسيار قابل توجه است. با GIMP مي توانيد يك ويرايش دقيق تر عكس را انجام دهيد و چيزهايي مانند مه و يا درخشش را اضافه كنيد. گرچه از بعضي ديگر از اين ليست ها استفاده آسان نيست، مقدار گزينه هايي كه GIMP ارائه مي دهد يك برنامه بسيار مفيد است.
 
نرم افزار Image Tricks:
ترفندهاي تصوير ابزار موجود براي كاربران مك در نسخه هاي رايگان و حرفه اي است. اين برنامه انواع فيلتر و اثرات و فريم و لايه هاي انعطاف پذير را ارائه مي دهد.
 
نرم افزار Seashore : 
Seashore يك ويرايشگر منبع باز است كه براي كاربران مك براي ويرايش تصاوير با استفاده از ابزارهاي اساسي طراحي شده است. چه برخي از ابزارها انعطاف پذير هستند، فيلترها و جلوه هاي ويژه ندارند.
 
 
منبع: BEYTOOTE.IR

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.