بالاخره حالت تاريك واتس‌اپ همگاني شد!

اين وبلاگ داراي اطلاعات مفيد در مورد تكنولوژي ميباشد

بالاخره حالت تاريك واتس‌اپ همگاني شد!

۶۳ بازديد


مجموعه: اخبار تكنولوژي

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,حالت تاريك واتس‌اپواتس‌اپ سرانجام اعلام كرد كه از اين پس همه كاربران اندرويد و iOS قادر خواهند بود به قابليت حالت تاريك در اين پيام رسان دسترسي داشته باشند. به گزارش ايسنا، بعد از آنكه واتس‌اپ به عنوان يكي از بزرگترين و موفق ترين زيرمجموعههاي فيس بوك، بر روي قابليت حالت تاريك (dark mode) گوشي هاي مبتني بر سيستم عامل اندرويد و آي او اس كار مي كرد و در نسخه بتا و آزمايشي نيز امكان استفاده از آن را براي كاربران علاقمند و داوطلب ايجاد كرده بود، حالا با انتشار خبري جديد اعلام كرده است كه اين قابليت از اين پس در اختيار همه كاربران اين اپليكيشن پيام رسان قرار خواهد گرفت.
 
طبق اعلام واتس‌اپ، آپديت و به روزرساني شده اين پيام رسان با قابليت حالت تاريك در هر دو پلتفرم اندرويد و آي او اس در روزهاي آتي به فروشگاه‌هاي آنلاين اپل استور و گوگل پلي استور افزوده شده و خواهد آمد.
 
با توجه به اينكه در چند ماه اخير شاهد عرضه حالت تاريك و شبانه (Dark Mode) براي سرويس و نرم‌افزارهاي اندرويدي نظير يوتيوب و اندرويد مسيجز بوديم، چندي پيش بود كه اپليكيشن پيام‌رسان واتس‌اپ اعلام كرد قصد دارد به‌زودي كاربران اندرويدي خود را از اين قابليت محبوب برخوردار كند.
 
همانطور كه از نام حالت شبانه و تاريك مشخص است، اين تم براي آن دسته از افرادي كه با حالت خودكار و معمول شبكه‌هاي اجتماعي كه پس‌زمينه سفيد و روشني دارد، مشكل دارند و جز آن دسته از كاربراني‌اند كه بيشتر هنگام شب و تاريكي محيط از اينترنت و گوشي‌هاي هوشمند استفاده مي‌كنند، بسيار كاربردي خواهد بود و چشمان آن‌ها را كمتر اذيت خواهد كرد، چراكه نتايج جديدترين تحقيقات علمي نشان مي‌دهد كه نور آبي منتشره از صفحه نمايش دستگاه‌هاي الكترونيكي براي سلامتي چشم و بينايي افراد ضرر و زيان‌هاي متعددي دارد و آنها را دچار مشكلات و بيماري‌هاي متعددي خواهد كرد.
 
اپليكيشن پيام‌رسان واتس‌اپ نيز از قابليت Encryption End- to End يا رمزنگاري پيشرفته پشتيباني مي‌كند و از پروتكل‌هاي پيشرفته‌اي براي حفظ حريم شخصي كاربرانش برخوردار است. اين اپليكيشن كه براي تمامي سيستم‌هاي عامل اندرويد، iOS و ويندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ ميلادي لقب پركاربردترين پيام‌رسان جهان را گرفت. 
 
واتس اپ از آن جهت ضريب امنيت سايبري بالايي دارد كه مكالمات و اطلاعات مبادله شده ميان كاربران و مخاطبان به صورت كامل محافظت شده بوده و مكالمات، اطلاعات شخصي و خصوصي آن‌ها از سوي نهادهاي ديگر قابل رصد و ردگيري نخواهد بود.
 
شركت فيس‌بوك با در اختيار گرفتن و تصاحب شركت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴ ميلادي، ۱۹ ميليارد دلار كسب كرد و از آن زمان تاكنون نيز با معرفي و افزودن قابليت‌هاي جديد بدنبال جذب و حفظ طرفداران اين پيام‌رسان بوده است. طبق آخرين آمارهاي منتشر شده، پيام‌رسان واتس‌اپ هم‌اكنون ميزبان حدود دو ميليارد كاربر فعال در ماه است.

منبع:beytoote.com
 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.